Hanımlarr anne adayları hamiş anneler herkese öncekile hayırlı akşamlar dilerim Rabbım hepinizin bebeğini saglıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲 öncekile 3 aylık bir bebişş annesi olarak yazıyorum bunu size bugün hastane de bir abla ille sohbet ettik ablamız hamilelikte hareket hısettmeyip doktora hastane gitmeyi erteliyor gitmiyor ve sonra gidince doktorlar bebeğin hareketsiz bir sekilde asla hareket etmediğini görüyor hemenn çok acil bir şekilde sezeryana alınıyor ablamız lakin bebek 3 gün oksijensiz kalmış diye şuan 4 yaşında ve yürüyemiyor maalesef beyninin bir tarafı işlev görmüyor ve bu durum son haftalarda olmuş bir olay o yüzdenn sizleri asla korkutmak istemem ama dikkat edip bilinçsiz davranıp nasıl olsa hareket eder diyip yabana atmayın hısetmediniz zamanlar da bunu yeni gebeler için söylemiyorum ileri ve hareket hisetmeye başlayan anne adayları için söylüyorum kendinize çok iyi bakınn hayırlı aksamlar dilerim 🌸🌸