Zehra-1995 Bende 13 haftalık yarın kontrolüm var doktor tahminde bulunmadı mı konuyla alakası yok ama merak ettim 😀
Zynpdmrr Zehra-1995 Bulundu fakat hiç emin değildi 2li tarama için gittiğimden soru pek hoşuna gitmedi 😂 pazartesi kendi doktoruma gideceğim. Kız dedi
Zehra-1995 Zynpdmrr Banada aynısı oldu geçen hafta ikili tarama için gittim hocam bi tahmininiz var mı cinsiyet konusunda dedim kızdı tahminde bulunmadı 😃 🤷♀️ yarın kendi doktoruma gideceğim
Zynpdmrr Mizginnnmehmet nereden anladınız kızlar ya. 2 yaşında bir kızım var Allah biliyor ya içim erkek istiyor 😁
Mizginnnmehmet Zynpdmrr ben bebeğin şeklinden anlıyorum pek yanılmam 💙😆Allah gönlüne göre nasip etsin