Kızlar selam öncelikle inş.hepimiz sağlıkla bebeklermizi kucamıza alırız.iki haftadır on onbes dakka ayakta kalsam sol kasıkta ani şiddetli yanma hissi hissediyorum önceleri normal karşıladım ama malesef tekrarları beni tedirgin etti.doktor kontrolüme oniki gün var daha.ve on dakka ayakta kalsam yürüsem bel ağrısı ile beraber oluyor.bu gibi bir durum yaşayanınız var mı? İlk hamileliğim ve tedirginim.