mrbbebegim Kızlar açıcı ile açık sarı yapılmış saçı 7.0 ile boyadıktan sonra bikaç ay sonra tekrar açıcı vurmadan sadece boya ile 10.0 numaraya boyasam kendi saçıma boyamış gibi renk alır mıyım? Yani turuncumsu oluyor açıcı olmadığı için. Yine öyle olur mu
NereyeKoyduysanOrdadir mrbbebegim turuncu olur 10.0 olmaz. 7.0 her ne kadar sarının üzerine boyansa da bikaç ay içinde tamamen akmaz. Açıcısız sadece boyayla da saç rengi açılmayacağı için 10.0 da istediğiniz renk çıkmaz.
Sudence_ mrbbebegim instagramda ecolie diye bir influencer var onun videolarına bakın açıcısız sarı yapıyor
busrademirerol mrbbebegim suan sarı ise Eğer rötuş yapıp canlandırmak istersen benım yaptığım şu Ekstra küllü açık sarı ve sarıyı karıştırmanızı öneririm güzel soğuk bir sarı oluyor ben kullanıyorum bu şekilde
Anneoluyorumhello mrbbebegim merhaba 5yıldır kendim boyuyorum acıcı yerıne uıl palettte alıp denemenı tavsiye ederim asla yıpratmıyor her türlü acıcı denemiş biri olarak 2 ayda bir diplerimi uıl ile acıp 7.1 ile 8.1 karıştırım dip boyaso yapıyorum ana rengim baya koyu tam istediğim renge ulaşıyorum kuaförlere güvenmiyorum o derece
mrbbebegim NereyeKoyduysanOrdadir biliyorum canım ilk saçımı boyadığımda açıcısız 10.0 ile boyadım turuncu oldu ama güzel oldu yakışmıştı şimdi açıcı kullanmak istemiyorum artık çünkü koptu saçlarım. Şimdi beş altı cm kadar dibim gelmiş kendi saçım koyu renk. Diyorumki 7.0 vurayım komple. Bi kaç ay sonrada 10.0 boyasam saçlarım yine turuncu olur mu? Alltaki saçın boyalı olması etkiyi azaltır mı?
NereyeKoyduysanOrdadir mrbbebegim bu defa da dip renginiz birkaç parmak uzamış kendi saçınızın rengi olacak. 10.0 vurduğunuzda dipler daha açık renk, 7.0 olan yerler daha koyu olacak.
mrbbebegim busrademirerol yok canım saçlarım karman çorman olmuş küt olacak şekilde koptu ve diplerim baya uzadı. Biraz toparlansın sonra dediğin gibi sadece boya ile boyayacağım