Dmttthemum ayşe hanımı bilmiyorum ama bana herkes dilek hanım dilek hanım dediği için ona gittim.normalde de çok kaygılı biriyim hamilelikte ekstra kaygılar yüklendi bana.dilek hanıma her gidişimde böyle geçiştiren cevaplar veriyordu.sorun yok yasaklar yok vs diyordu.13. haftada ilişki sonrası kanamam oldu.bir sonraki gün acil şekilde gittiğimde kanama alanı tespit etti bende çok panikledim ama beni sakinleştirmek yerine yiaaa bişey olmaz yatıp dinlen işte vs diyip geçiştirdi yine.sonra bir anda serum takalım dedi olsun dedim yatış yaptırıp öyle taktırdı serumu.ve serum takılırken öğrendim boş serum takmışlar bana.resmen para alabilmek için yatış işlemleri yaptırıp bana boş serum taktırdı.paniğine değmedi yani.bir hafta sonra da kontrolüm vardı hastaneye gittiğimde tatilde olduğunu öğrenip iyice çıldırdım.madem tatile gideceksin haftaya gel diye çağırma yani.o gün doktor değiştirdim.şu an 19+2 deyiz özgür hanıma takipliyim her muayenem en az yarım saat sürüyor çok memnunum 🥳