gznb öncelikle sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 😌 İlk gebeliğimi 8 haftalıkken kaybettim 2 ay sonra oğluma hamile kaldım çok şükür 2 yaşında oğlum şuan, tekrar korunmamıza rağmen hamile kaldım geçtiğimiz eylül ayında ama kimyasal gebelikti sonra yine korunmaya devam ettik bu ay isteyerek denedik ve gebe olduğumu öğrendim ama maalesef yine kimyasaldı, hatta gebeliği düşünmeye başladığım da hem folik asit başlamak için hemde bu önceki kimyasalı doktoruma haber vermek için gitmiştim kadın doğuma ama doktorumun normal her kadının en az 1 kere yaşayabileceğini söyledi ben yine bi gidip görüşeceğim yine aynı cevabı alırsam doktor değiştireceğim