Merhaba istanbul avrupa yakasında yaşıyorum. Bugün itibariyle 10+2 olduk. Malesef halen düzenli bir doktor bulamadık. Gebeliğimden 1 ay önesinde folidace başladım halen aynı ürünü kullanıyorum. Artık elenetal2 veya regenesis max a mı geçmeliyim bilgisi olan var mı, ayrıca doktor önerisi yaparsanız çok memnun olurum. Teşekkürler şimdiden 🌸