zhrgzl 6+4 hamileyim. Şu ana kadar hiç kusmadım ama her an midem ağzımda gibi sanki dünyaları yemişimde ağzıma gelecek gibi. Fakat kusma yok. Doğru düzgün bşi yediğimde yok. Benim gibi olan var mı ? Yoksa sizde de bulantı ardından kusma mı? Kussam bi rahatlıcam gibi ama yok.🤭
Cylnchngr Sana şöyle söyliyim tatlım kendi adıma konuşuyorum elbette benim 6. Haftada başladı bulantım ve kusmam serumlar haplar derken 6. Ayıma kadar kustum ve bulantım devam etti neler neler çektim anamdan emdiğim süt burnumdan geldi diyebilirim ama gel görki şuan 36 haftalığım nerdeyse ağzımdan ve kulaklarımdan alev çıkıcak tam bulantım geçti şükür derken yanma başladı ki yememe dikkat etmeme rağmen keşke bulantım olsaydıda yanmam olmasaydı diyorum oderece benim şuan yanma çok daha beter ve rezil bişey oyüzden kötü biliyprum ama her anın keyfini çıkar bence
zhrgzl Cylnchngr kusma yok sadece çok yemişim de sanki midem ağzımda gibi his var o da aşırı rahatsız ediyo