Sedmaksodl daha önce hiç yaşamadım ama bebeğin hareketleri nasıl genelde daha hareketli olduklarını söylerler ve ya rahme daha çok baskı yaptığını hissedilebilir şekilde kasılmanız var mı yok mu bilmiyorum ama doğum başlagınçlarında genelde siz hissetmesenizde nstde sancı çıkar o yüzden siz yine de herşeye hazırlıklı olun ılık bi duş alın en azından vücudunuzu rahatlatır