Momy11 Arkadaşlar bu şurup her gün kullanılır mı ciddi kabızlık yaşayan biri olarak soruyorum gebelikte bunu önerdi doktorum kullanan var mı
kurkmantosuzmadonna Momy11 evet genel cerrahi doktoru yazmıştı meyve suyu ya da suya katıp içiyordum birkaç gün içtikten sonra bıraktım çok bir fayda görmeyince. Sabahları aç karnına birkaç tane kayısı yiyordum
Vildan8891 Momy11 bende şiddetli yaşadım Dr magnezyum u sabah akşam aç karnına iç 2 3 güne söker dedi gerçekten işe yarıyor öyle yaptım şurup a gerek kalmadı
ebruscan Ben de kullanıyorum doktor tavsiye etmişti kullanımının zararı yok diye biliyorum. Ben de duruma göre bazen sabah akşam, bazen yalnızca akşamları içiyorum
Momy11 ebruscan bende sadece akşamları içerek ilerlemeye çalışıyorum sadece hergun kullanmak sıkıntı olur mu diye tedirgin oldum
Kubra_811 Bana da bunu vermişti doktor sadece ilk kullandigimda işe sonra hiçbir işe yaramadı bıraktım artık. Zaten bağırsak tembelliği yapıyormuş çok ihtiyaç duymadıkça kullanma dedi
Ngny Momy11 her gün kullanmak sıkıntı olmaz sabah öğle akşam 1 ölçek içebilirsiniz. Ama çok uzun süre kullanmayın bağırsak tembelliği yapar.
ebruscan Momy11 Evet anlıyorum sormuştum doktora içeriği temiz, faydası olmuyorsa dozu arttır demişti. Sakıncalı olsa böyle demezdi diye düşünüyorum. Ama uzun vadede bence de tembellik yapıyor. Mecbur kalıyoruz ne yapalım..