Karadutunannesi Merhaba,
Ben gitmedim ama forumda okuduğum kadarıyla muayene ücreti 200 TL, normal doğum 4000 TL, sezaryen 4750 TL civarında olmalı.
Yanlış hatırlamıyorsam, Sen Jorj Hastanesi'nde Adli Bey'e gidiyordunuz.
Özel değilse bir problem mi oldu acaba?