Serfiraz ben okul kapanmadan haziran ayında erken dogum yaptim, raporlu degildim çalışıyordum. Dogum yapinca rapor alip okula gönderdim sisteme geçmişler okul kapandı açıldı hala raporluyum bu ayın sonunda bitiyor. Yerime de başka ücretli çalışıyor. Ama hala paramı alamadım. Milli eğitimle görüştüm raporum bitince yatacakmıs para. Bakalim inşallah alabilirz