Kfjfjfkfkfldkkf gerizekalı bazı hemşireler. 20+3 de detaylıya girdim geçen hafta hiç hareket hissetmediğimden bahsettim doktora hissedersiniz sorun etmeyin 24 e kadar hissedersiniz dedi. Ben de insanlar sürekli “hissediyormusun”, “yok ben şu kadar haftalıkken hissetmiştim”, “aa nasıl hissetmezsin” gibi yorumlar yapınca gereksiz tedirginlik yaşamıştım, doktor resmen güldü geçti. Tedirgin olmanıza gerek yok ağzı olan konuşuyor.