Citlembik0 Merhabalar türkiye hastanesinde gebe takibi ve doğum yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Hangi doktora takipliydiniz 🌺
Mrym5837 İlk doğumumu 2020 yılında yaptım ozgur çetinere cok cok memnun kaldım sımdık gene gebeyım 8 aylık gene aynı doktora godıyorum ıyı ılgılı nazzık doktor hastane twmız tıtız duzenlı personeller ıyı kalıtelı doktorları var