tahamommy inşallah, teşekkür ederim🍀 aslında kürtajdan önce kullandım ovülasyon testleri. 9ay sonra hamile kaldım. Malesef onuda 2 aylıkken kaybettim. Şimdi yine korunmuyoruz 5 aydır. Geçen ay hariç. Ama olmuyor. Doktorada gittik sorun çıkmadı.. İlk çocuğuma hemen hamile kalmıştım. Şimdi o 3,5 yaşında. Ve 1,5 senedir korunmuyoruz kürtaj dahil. Nasip ya..