Arkadaşlar selam 33+4 üm bir kaç haftadır göbeğim kaşınıyordu ben çatlaklardan olduğunu düşünüyordum, 3 gün önce tüy dökücü ile vücudumu temizledim(hep kullanıyorum) ve bende kaşıntı başladı,uygulamadığım yerlerde kaşınıyor 🤦🏽♀️ doktorumu aradım yarın sabah gideceğim. Kolestaz olabilir mi ensem,bacaklarım,göbeğim,kollarım her yerim kaşınıyor o kadar çok ki uyutmuyor ve gece artıyor. Benzer durum yaşayanlar var mı ve bebeğe zarar verir mi verirse ne gibi bir zararı olur? 😞