4yaprakliyoncam Bugün doktora gittim plesantamın arkasında kanama varmış düşük riski var dedi doktor progestan başladı başına gelen varmı acaba
idilaytun 4yaprakliyoncam merhaba. Benim de Plesanta arkasında kanamam var kaçıncı haftanızda geçti kaç cmdi neler yapmıştınız bir de sorabilir miyim 🙏🏻
4yaprakliyoncam idilaytun bi doktora gittim ilaç verdi sonra başak doktora gittim gerek yok zamanla bebek büyüdükçe geçer dedi yani sonra geçti şuan çok şükür bir kanama yok ama değişik kanama türleri var mı sizin ki nasıl bilmiyorum