Busrabzkrt sezeryanin en kolayı bile zor bence. Ama o “en kolay” atlatanlardan biriyim. İlk yürüme ani bence gayet kolay ve rahattı. Epidural sezeryan olmuştum. Kabız olmadım, doktorum bir ilaç yazmıştı kabız olmamam için, çok rahat bir süreçti. Günde 4 adet parolla da ağrılarımla gayet baş edebilmiştim, fitil seklinde bir ağrı kesici de vermişti doktorum ama hiç kullanmadım. Yatağım yumuşak ve yüksek bir yataktı, o yüzden ilk 15 gün koltukta yattım yataktan kalkarken yatarken canım çok yanıyor diye. Genel olarak iyi bir süreçti, hiç korktuğum gibi olmadı