Ben alttan muayeneden bile rahatsız olan biriyim şahsen bana da acısız , adet ağrısı gibi şeyler söylendi o insanlara helal olsun yani bi şey demiyorum. öldüm geri geldim korkunçtu benim için kesinlikle anestezi olurdum kaç paraysa asla gözüm görmezdi. Bu işkenceyi çekmezdim. Hayatımın en korkunç ve asla unutmayacağım günüydü benim için travma oldu. Korkutmak için söylemiyorum yanlış anlama lütfen verilen anestezi işlem süresi kısa olacağı için çok küçük bi miktar olacaktır tedirgin olacağın bi şey yok o yüzden hiç merak etme kesinlikle Anestezili ol 🫶🏻🤲🏻 inşallah güzel sonuçlar alırsın ve tez vakitte sağlıkla hamile kalırsın