Esra1260 ben inşaat mühendisiyim şantiye ortamında bulunduğum icin düzenli yapılıyor zaten bana. Bugün 5. Dozumu oldum. Kolumda hic bir şekilde agri sizi yok. Ama diyelim 1 hafta kolun kalkmıyor, yaptirmayacakmisin? Bebeğini Doğum anındaki tehlikelere karşı korumayacakmisin kolum kalkmaz diye? Burda biz uzmanı değiliz lütfen doktorunuz öneriyorsa onu dinleyin dusuk yapıyor diye uyduran kisileri degil 🙏🏻 Ayrıca 5. Dozunu yaptıran birisi olarak, sadece iğnenin girme acısı oluyor, onun dışında kol kalkmama gibi bir durum söz konusu degil 😊