Ilgaz01 mor_menekse1 6 gün vardi galiba birdaha yapmadım 2 bebek biliyorum gebeyim bide erken yumurtladim ondan erken cikti
Ilgaz01 mor_menekse1 bat ayni yarın oll idrarla yapın varsa çıkacaktır hakkınızda hayırlısı olsun ins
Momm2bee Asdfghk yok unuttum cok erken cok sıkışık uyaniyorum ya ondan yapamadim bugunden sonra 2 gun kaldi bekleyim diyorum gecikmeyi testime yazik ahajkwkod
babyackgz Asdfghk benimde bat 28 bugün test yaptım silik çıktı 🥹 kan verdim beta 48 adete 3 gün var, biraz az gibi geldi ama 🫠 siz kan verdiniz mi
aysenuryll96 https://hizliresim.com/4gp2jx0 Kızlar testim bugün de böyle çıktı sizce var mı gebelik ??
Ilgaz01 Asdfghk aradım abla yatım saatte çıkaracak dedi 10.30 galiba ararim dedi ama cihaz dan umudun yok aşırı stres oldum
Asdfghk Ilgaz01 stres etmee sakin oll cıkar. bozulursa tekrar verrsin sen zaten hamilesin ki sadece beta degerini görceksin😇