ebrununikizleri Kızlar 13 haftamdayım bugün 2 li tarama ve ense kalınlığı bakılırken korniyonik zar kapanmamış dedi doktor riskli mi dedim soru işareti dedi çok kötüyüm kapanır mı böyle birşey yaşayan var mı