Duygu1881 sakinn ol derin nefes al bende Oglumu sezaryenle dünyaya getirdim hic korkulacak bisey yok Allah var gam yok hic merak etme anlik olup bitecek insallah bebegini kucagina aldiginda insallah herseyi unutacaksin böyle düsünmeye calis ve bol bol dua et insirah suresini oku dinle 🥰 Rabbim sag salim kavustursun sizi