Fisandlos Kızlar iki kere gebelik testi yaptım pozitif. Bugün doktora gittim. Ancak ultrasonda görünmedi. Reglimden 7 gün geçti. Kan testi verdim sonuçları bekliyorum. Bu durumu yaşayan var mı?