Yarın inşallah 6 da hastaneye yatışım olacak suni sancı ile doğum için . Bir kaç sorum olacaktı karnım tok gitsem oluyor mu? Akşam 6 ya kadar deneriz dedi hocam o saate kadar doğmazsa yeme içme tamamen yasak mı oluyor? Aklına gelmez o an deniyor ama doğuma enerjim kalmazsa diye endişeleniyorum en azından şekerli içecek meyve suyu vs içebilir miyim