Irem5858 Kızlar malum sıcaklar geldi starbucks ice latte içiyorum 2 günde bir sıkıntı olurmu günlük doz kadar kahve var sanırım zaten
meryys Irem5858 Çok severim bende ama içmiyorum ilk trimesterde olduğum için, içinde ki buz parçaları hangi sudan yapılıyor bilmediğim için 🥲
3_bebelianne Irem5858 Valla hep içtik dışarda yemekte yedik çalışan insan olunca ev ortamını bulamıyorsun her dakika bence zararı olmaz ben hiçbir zararını görmedim herşeyden nem kaparsak dahada kötü olur herşey keşke herkes evde steril ortamda geçirse hamileliğini günümüz şartlarında kadınlarda hayatta bende varım dedikleri için mümkün olduğu kadar
Ayseguls_baby meryys muhtemelen musluk suyundan yaparlar buzu ben de o sebepten dışardan içmiyorum evde kendim soğuk kahve yaparım yazın şu an canım istemiyor ben de 1. Trimesterdayım 🤗
meryys 3_bebelianne Bende çalışıyorum ama eskisi gibi rahat takılamiyorum maalesef en basitinden yemekhaneye gittim geçen iyi pişmiş köfte olsun dedim bi geldi içi pembe dışarısı cidden zorluyor bende götürebildigim kadar evden götürmeye çalışıyorum kahve içinde geçen senede kendi buzumuzu isyerinde yapmıştık arkadaşlar ile yine öyle devam 😂
3_bebelianne meryys Valla çiğ et yada çeşme suyu bende tüketmiyorum tabii ki tüketende yoktur emin ol🤣😄dikkat ediyorum ama fazlası aşırı akıl yorar doğal hiçbirşey yok ona bakarsanız
senaaaaaaaaaa Irem5858 günde 2 fincan espresso veya türk kahvesi sorun değil diye biliyorum. Zaten lattede filan da tek shot kullanılıyor. Ben de içiyorum açıkçası
Gokcebdk Ben de ice latte içiyorum haftada bir falan yumuşak içim olcak şeklinde belirterek. Kafeinsiz içmek daha zararlı bile olabilir gibi geliyo çünkü o kafeini arındırmak için çok işlemden geçiyomuş kimyasala maruz kalıyomuş kahve
Tontis2025 Irem5858 ben iciyorum kafeinsiz americano türk kahvesi normal kafeinli cappuccino bence bu kdr detaylı yaklasmayın hiç gerek yok ♥️
CoolMamaMode Irem5858 bana doktorum günde bir Türk kahvesi ve beş bardak çay ı içebilirsin demişti .. hani maksimum sınırlar bunlar ama Türk kahvesinde daha çok kafein vardır sanırım bence içilebilir sadece sütün pastorize olup olmadığına dikkat edin ve gerekirse buzsuz istersiniz hani
Suheyle1 Irem5858 kahve içmenizde bi sıkıntı yok ama hazır kahvelerde içine konulan buzlar malesef o kadar temiz degilmiş 🥲
Accountant Irem5858 ben evde yapıp içiyorum dışarda denk gelirse dışarda da içiyorum ama o gün 2 3 bardak çay içtiysem kahve içmiyorum mesela kendi kendime dengelemeye çalışıyorum