Gozdee6 Doktorum 11.haftada cinsiyet söyledi,doğru mudur ? Hani erken gibi geldi bana okuduğum kadarıyla daha geç belli oluyor ama
Aacemianne Gozdee6 banada 12de söylemişti ilk bebeğimde. Ve değişmedi. Bazen net görüntü veriyor bebişler eğer cihaz da iyiyse sonuç değişmiyor 🌸
annesinin_kelebekleri Gozdee6 bana 11+3 haftalikti doktor kız dediğinde bu gün öğrendik kızımız oluyor 💜 Sizin doktorda yanılmamış olur kalbinize göre versin inşallah
Gozdee6 Ah insallah öyledir dediğiniz gibi değişmez ,hayalim gerçek olur :) Ben sormadım bile çünkü kendisi tahminim var söylememi ister misin dedi demek ki dedim yüksek ihtimal
3_bebelianne Gozdee6 Özel hastane ve ultrasonu ile doğru oluyor oğlumu 11haftada bildi hep oğlandı 😄😂 öylede doğdu kızıma kız diyor hep 7hafta sonra kavuşacağız bakalım
minismom Gozdee6 kızımda 12. haftada soylemisti doktor 2. hamileligim suan baska doktora gidiyorum bu sefer bebegim gostermiyo 😂 ya sırtı donuk yada ayagını almıs altına
Cacaege Gozdee6 ilk oğlumda 12. Hafta kıza benziyor deyip 16 da erkek olduğu kesinleşmişti, 2. Oğlumda 11. Haftada devlet hastanesinde oğlun olacak dedi doktor pipisini gösterdi hiç değişmedi oğlum oldu 😂erkek olarak tahmin edilen değişmiyor diye düşünüyorum