ranabetul gebe okulu sayesinde doğru emzirmeyi , bebeği yıkamayı , doğum sonrası nasıl beslenmem gerektiğini öğrendim hiç zorlanmadım mesela dikiş atılmasını ben istedim çok çabuk toparlandım . Doğum sırasında bilinçliydim o yüzden doktorlar da bana çok yardımcı oldu