Esinerts KIZLAR 38+5 olduk son 9 günümüz kaldı. Beyaz bir akıntım var ve giderek artıyo..idrar yolu enfeksiyonu var demisti doktor acaba ondan mı bilmiyorum. Bide karnimin en altında bir yumusama var .ayva göbek gibi asıldı göbeğim bunlar dogum belirtisi olabilirmi? Belimde hafif agrilar da oluyo
Ahsenveannesi Esinerts bana pek dogum belirtisi gibi gelmedi ama belli olmaz tabi bende 37 haftaligim bel kasik agrim oluyor