İyi günler minnoş anneler ve anne adayları.. size birsey danışmak isterim 3 yıldır ki özel bir kurumda sigortalı çalışıyorum temmuz sonu doğumum olucak nasipse , Haziran ortasında doktorumdan çalışamaz raporu alacağım ve bebeğim doğdukdan sonra da çalışabilir günüm gelene kadar o süreçte raporlu olacağım, raporlu olduğum süreçte sigortam yatmayacak , işe başladığımi muhabese SGK ya bildirince rapor parası yani doğum parası alabilirim değil mi bir sakınca olur mu ?