3_bebelianne Mrdilan_ Kız çok isim var eski yeni nebilim hiçmi içine sinen yok Aras Yiğit Kuzey Atlas Uzay Mert Yusuf Ömer İbrahim hem modern hem klasik yazdım belki beğendiğin çıkar
Mrdilan_ 3_bebelianne şimdi çok isim var da içime hiç biri sinmiyo kararsız bi insanım modern vr anlamlı bir isim istiyorum
Mrdilan_ Edasusari bi de akrabalarda falan olunca bizim çocuğumuzun ismini koymuş demeleri yokmu ondan seçiciyim biraz
2bebelianne Mrdilan_ Kuzey Eray Deniz Kerem Yusuf Yeni isimleri beğenmiyorum bence bilindik isimler daha güzel
Mrdilan_ 2bebelianne evet bende böyle isimleri seviyorum ama bütün akrabalar almışlar bu isimleri bize kalmadı 😅
busebasaran06 Mrdilan_ ben Abdullah koyacağım canım isim anlamından ve Allah’ın sevdiği isimlerden biri olmasından kaynaklı. şimdiki isimler hep modern bana göre değil :)
mavideniz9696 Mrdilan_ biz Can koyacağız sade ve güzel dedik 😊 ama onun harici beğendiğim isinler Ege, kuzey, rüzgar, Anıl, güney 💙