Essraa2 28haftalık olcaz üç güne bugüne kadar hazıe kutu kullandık ama bugün önceden kızım içinde alıp yoğurt mayaladğım yerden aldım.. ama genede içimde bi korku olmadı değil açık süt içenler varmı acaba..
Deletedmom667 Essraa2 canım açık sutu doktor onermedi sadece mayalayıp yogurdunu tuketebılırsin dedi. Bnde pstrize gunluk süt tuketiyorum
astroloji123 Essraa2 hep sütçüden alıp içiyorum kullanıyorum ne olur ki açık sütten bence pastörize iyi değil
Pars Essraa2 pastörize olmayan süt hamilelikte kesinlikle önerilmiyor.. kesinlikle net bilgi içmemenizi tavsiye ederim
Vildanpasal61 Essraa2 Geçen gün aynı soruyo sağlık ocağındaki Ebe Hanıma sordum dediği şu oldu açık süt olsada kutu süt olsada kaynatıptan sonra tüketmek dedi ama Yoğurdu kesinlikle evde mayalayıp tüketmek dedi 😊
Essraa2 Deletedmom667 ben. Hiç sormadım ama bildimden kullanmadım da nedense kutu süt pekte faydalı gerçek gibi gelmiyor iyisini almama rağmen süt tadı yok gibi hiç..
Deletedmom667 Essraa2 yok kuzum onerılen kutu pastorize edılmıs sut.. Cnku normal acık sutlerde bakterıler var ısıya dayanıklı ne kadar kaynatırsan kaynat ölmuyor. Bıze zararı yok ama bebek sawasamıyor o bakterılerle
Essraa2 astroloji123 ya biraz işte bakteriler ölse bile başka mikroplar varsa kaynatarakta gitmiyormuş ondan riskli..
Essraa2 Deletedmom667 ama ilk haftalae için geçerli diye biliyorum ben onu misal 12ye kadar filan keza bu sakatatta olanlae içinde geçerli toksoplazma.. da riskli bebek oluşurken nese garanti olsun tekrar bi doktorada danışcam
Deletedmom667 Essraa2 danıs canım bana kesınlıkle acık süt tüketmiceksin dedi bende ne zamana kdr diye sormadım. Tuketmıyorum yogurt yapıo annem onu tuketıyorum
Essraa2 Vildanpasal61 bende şimdi yzdım doktora geç meç :) bakalım ne dicek artık bende yoğurduda yapmak istiyorum içiyoruz kutu sütleride bana su gibi geliyor valla..
Vildanpasal61 Essraa2 Haklısın ama bazen bulunduğun yerdede açık süt satanı bulmak zor oluyor mecburiyetten içiyoruz inşaallah bebişlerimize yinede yarar şifa olur 🙏