Merhabalar herkese bende sizler gibi heyecanlı ve biraz endişeliyim. 2.doğumum olacak inşallaj güzel geçer. Bu kez korkuyorum biraz ben ya.. ilk doğumda çok rahattım. Henüz hastane çantamı ayarlamadım daha. Evi toplamaya çalışıyorum işler çok uzun. 2. Doğumunualacak olanlar ilk çoçuğunu kime bıraktılar yada nasıl ziyarete geldi yanınıza