pnrkbr547 Sezeryan pazartesi olacagım doktorum yarın çağırdı kontrol için nst mi bakar ultrasonlada bakıyormu acaba
Kur pnrkbr547 pazartesi benimde sezeryanim var ☺️ büyük ihtimalle nst bakıp muayene edecek sonrada anestezi doktoru ile görüştürüp kan vermeni isticek bana öyle yaptı çarşamba gittiğimde
3_bebelianne pnrkbr547 Bende araştırdım alttan muayene istemiyorum de herkes öyle yapmış ben baştan söyledim sen nasıl istersen dedi zaten sezeryan olacağım gerekte yok
Kkardelenn1 pnrkbr547 yok hayır ultrason ve nst demek istedim birde anestezi ile görüşmediyseniz onunla görüşüp kanlarınızı verirsinşz