Geçen hafta post açmıştım bebeğimde ikili tarama testinde 1:50 oranında down riski çıkmıştı doktor amniyosentez demişti ultrason bulgusu olmamasına rağmen bende fetal DNA yaptırdım ve bugün çıktı sonucum risk saptanmamıştır yazıyor çok rahatladım ikili tarama testini yaptırmak istemiyordum zaten gereksiz yere bir hafta ağladım gitmediğim muayenehane perinatoloji uzmanı kalmadı kusmaktan bi hal oldum bi haftadır sinir stres hepsi boşunaymış Allah kimseyi evladıyla sınamasın