FatmaArsyrkl Ya benim canım çok çekti hazır meyve suyu içtim 2-3 gün üst üste sizce bi zararı var mı soğuk çay ile kayısı suyu içmiştim ama kutu almıştım marketten
KumpirsMom FatmaArsyrkl benim kızım sadece vişne suyuna tepki veriyor ultrasonda hareketli oluyor asla çikolata vs yiyince hareket etmiyor ben içiyorum şu ana kadar bundan sebep sorun yaşamadım inşallah sizede olmaz 🤲🏻
NoName_ FatmaArsyrkl içiyorum ben özellikle kahvaltıda ve ilaçlarımı içerken🥲suyla ilaç yutamıyorum çünkü
dilsinati Canım çok canın çektiyse üzerinde mutlaka %100 yazıyor onlardan al madem. Yok bulamadıysan; 4-5 adet portakal al taze taze sık içiver ben öyle yaptım
efeduru FatmaArsyrkl aynen canım hazır içiyorum valla onu yapmaya kim uğraşacak içe tea falan da içiyorum
Kur Bende hazır içiyorum zaten içim yanıyo bacaklarım desen beni zor taşıyo hiç hazırlamakla uğraşamıyorum
3_bebelianne FatmaArsyrkl İçiyorum bilindik marka oluyor sıkım sadece portakal suyu seviyorum diğer meyvelerin vesaire sıkımı sevmiyorum mecbur 🙄birşeycik olmaz
kubyus FatmaArsyrkl valla ben kışın hep portakalı sıkıp içerdim ama artık hep hazır meyve suyu soğuk çay gazlı içecekler Allah ne verdiyse içiyorum 🥺