Anne1924 7 günlük bebeğim emerkem bazen yutkunamıyor bazende kusmuğu kalıyor boğaznda uyurken yan yatırıyorum ama düzeltiyo kendini gözümü kapatmaya korkakr oldım ya boğaznda süt kalcak kalkck diye ne yapmam lazm
Aslaninannesi_ Anne1924 emzirdikten sonra dik tut 10 dakika gazını çıkarmadan yatırma ve reflü yatağı kullan
Gizemsli- Anne1924 arkasına ufak bir yastık koyun yan yatırken eğimli önünede koyun ki yüz üstü düşmesin İçiniz daha rahat eder
3_bebelianne Anne1924 Destek koy arkasına ben öyle büyüttüm hep destekte beline geçecek bir yastık vesaire olsun yan tutsun onu gazını mutlaka çıkar çıkarmadan yatırma sırtını bol bol sıvazla ve hafifçe elini ileri geri yap sakın düz yatırma allah korusun tükürüğü süt fazlası boğazına kaçar
1_Pandackk Anne1924 emzirdikten sonra yatirmayin hemen 20 dk yakın masaj yapin gazını çıkarın reflü yatağı kullanın yan yatırın
Aslaninannesi_ Anne1924 7 günlük bebeği komple yan yatırmıyorsunuz dimi kafasını sadece yan yatırın doktorlar önermiyor yan yatmayı
Suheyle1 Anne1924 evet dogru yan yatırmalısınız zaten önüne ve arkasına destek koyarsan daha rahat uyur kafa yapısı içinde zaten saga ve sola döndürerek değiştirerek yatırmak daha iyi
Aslaninannesi_ 3_bebelianne tam tersi düz yatırıldığında solunum yolu açık oluyor yan yatırmak ani bebek ölümüne sebep oluyor
3_bebelianne Aslaninannesi_ Beslenen bebek bir müddet yan yatırılır sen besle besle düz yatır allahım kara cahil🤣😂😂🤣hangi tıp pediadri bölümü bitirdin okuduğunu anla önce ben artık inadına böyle senin gibilerin anne dahi olmayıp yalan yalnış atıp tuttuğunu ti niyetli olduğunu düşünmeye başladım
Suheyle1 Aslaninannesi_ nasıl yani ne kadar da kendinizden eminsiniz maşallah özgüveninize nazar degmesin … yüz üstü bogulma sırt üstü iste kusarken bogulma ihtimaline karşı bebekler kendilerini kurtaracak kadar hareketlenene kadar buda ortalama 4 ay yan yatırılır kimse bebegi tel kol üzerinde yan yatırmaktan bahsetmiyor egimli yatakta sırf ve karın destekli olmak sartı ile bebek yan uyutulur
Aslaninannesi_ Aslaninannesi_ @3_bebelianne burdaki tıp mezunlarının açıklamalarını okuyabilirsiniz iyi günler 😀😀