GirlandBoy_Mom Kızlar ne ile temizlesem iz kalıyor pes ettim daha mikrofiber bez ile siliyorum ama iz yağlı bi görüntü kalıyor sizler ne ile temizliyor sunuz?
GezenTavuk_2 GirlandBoy_Mom camsil canım bu silikonlu olanlar varya o un ile sil cam bezi ile ne toz tutuyor ne su lekesi nede iz.
2bebelianne GirlandBoy_Mom yüzey temizleyici ya da sadece azıcık sıvı bulaşık deterjanı koyuyorm kovaya su yaparsam ama bence ilaçta değil bezde sorun ben ilbays cam bezi kullanıyorum sil geç kurulmaya gerek yok sadece su ile bile iz falan kalmıyor alın kesinlikle
T-aksoy GirlandBoy_Mom ilbays beziyle sadece suyla siliyorum camları da sade suyla siliyorum hiç iz kalmaz tavsiye ederim
KumpirsMom GirlandBoy_Mom domolun cam köpüğü tek geçerim abartmıyorum bir hafta etkisi geçmiyor sıkıyorum biraz bekleyip siliyorum üstüne kuru bezle tekrar geçiyorum ovalamama bile gerek kalmıyor çok geç tozlanıyor ben çok memnunum rosmanda satılıyor bence dene ❤️
GirlandBoy_Mom Melissayda sağol canım 🌸bende mi sorun var bilmiyorum ki canım onuda denedim sanki yağlı gibi gözüküyor slilince
GirlandBoy_Mom GezenTavuk_2 onu denemedim canım deneyeceğim sağol🌸 şuan aynalar rezil durumda ne ile silsem bilmiyorum elimde yok ondan
GezenTavuk_2 GirlandBoy_Mom alınca dene kuzum ben hep bu şekilde siliyorum iz toz vs olmuyor su bile tutmuyor leke olmuyor 2 yaşında kızım var birde çocuklu ev yani 🤣
GirlandBoy_Mom 2bebelianne sirkeli su ile silerim hep canım büyük bir ihtimal bezde sıkıntı dediğin cam bezini internetten aldın sanırım onuda bir denim teşekkür ederim 🌸
GirlandBoy_Mom T-aksoy teşekkür ederim canım onu da bir denim mikrofiber bez ile siliyorum ama leke yapıyor anlamadım
GirlandBoy_Mom KumpirsMom bu markayı duydum canım her ürününü çok öneriliyorlar bi bakayım çok teşekkür ederim 🌸
GirlandBoy_Mom GezenTavuk_2 bende 1 buçuk yaş bebesi var eli ayağı her yerde temizlik yapmak haram resmen🥲
Guzelanne56 GirlandBoy_Mom aşkım aynı şekil bende de oluyor ben bir şey kullanmıyorum sadece suyun içine biraz beyaz sirke bir damla bulaşık sabunu damlatıyorum siliyorum üstünden kuruluyorum hiç leke kalmıyor mis oluyor bir hafta toz tutmuyor
GirlandBoy_Mom Guzelanne56 canım teşekkür ederim 🌸bende sirkeli su ile siliyorum normalde ama bezde sıkıntı var sanırm mikrofiber bezde ama anlamadım yağ lekesi gibi kaldı öyle 🥲
3_bebelianne GirlandBoy_Mom Bulaşık deterjanı yüzey temizleme mendili ılık suda sık bir sil bak sıfır pasparlak oluyor👍
2bebelianne GirlandBoy_Mom evet Trendyolda var canım ilbays yazısı nakışlı olanı al baskılı olan çakma oluyor aklında bulunsun 😁
3_bebelianne GirlandBoy_Mom rica ederim hatta camlara dahi cam sil ekstra bulaşık deterjanı damlatıyorum ben onada yarıyor güzel oluyor temizliği