senaaaaaaaaaa Kızlar selam ben Adana’da yaşıyorum. Burası çok sıcak olduğundan 31. Haftamda temmuzda Bursa’ya gitmeyi düşünüyorum tabi doktor onayıyla. Size sorum o haftalarda uçakla yolculuk yapabilmiş miydiniz sizce çok mu ağırlaşılır
Melek40 senaaaaaaaaaa ben daha geç yapmıştım 36. Haftamda hiç problem yaşamadım çok şükür gönlünüzü ferah tutun sağlıkla gidin inşallah 😍😍
elifmomy senaaaaaaaaaa bende 30. Hafta uçtum Hemde aktarmalı toplam 5 saat yolculuk sürdü daha sonra indim metro ya bindim metrodan taksi metro kısmı zorladı biraz
Habibe08 senaaaaaaaaaa sorduğunu bilmiyorum bacim ama bursa görünce yazmak istedim şuan bursadayim dün gece sicaktan yatamadim aglicaktim az daha ter kana battım burasida soğuk değil ama bidaha ki hafta düşecek sıcaklık tek temennim o heralde adet olmadigimizdan ekstra bi sicak geliyo adana kadad değildir tabiki asla ama orda gene cogu evde.klima var burda oda yok illa yalvar yakar taktircan kocana Allah yardimcimiz olsun
5_erkek_annesi senaaaaaaaaaa bende haziranin 13 ünde yapacam 32 haftalık oluyorum uçak rahat sıkıntı olmaz bence
senaaaaaaaaaa Melek40 sağolun🙏🏻 uçaktan sonra otobüsle aktarma yapmak gerekiyor acaba zorlar mı diye korktum bir yandan da
senaaaaaaaaaa Habibe08 klima var ama doktor klimada çok kalma takip ettiğim gebeler rahatsızlanıuor ilaç kullanmak zorunda kalıyorlar gidebilirsen bir yere git dedi :( ondan düşünüyorum ben de..