Hanımlar 35+3 olduğumuz gece elendik biz şükür evdeyz şuan 2 günlük olduk herşey yolundaydı gece bı pantolon utuledim bitti suyum geldi ağrı sancı vs yok sakince gittim su geliyor ama ağrı yok doktor muayene etti dedi neden su geldiki ya kapalı ama mecbur dikis alındı valla benim hiç acımadı dikiş alındı 6 cm açılma oldu anında fakat kesinlikle ağrı yok az ilaç verdiler koldan ağrı gelince ondan sonra sancı başladı ama yani doğum 1 saat içinde oldu bitti kesisiz olacaktı fakat benm içerden yırtık oldu diksiim var o da ağrımiyo sadece vajinam yorulmus gibi hissediyorum 😂 benim bı kaybım vardı rabbim bunu bağışladı elhamdülillah herkesinkini bağışlasın tek sorunumuz 95-100 beden göğüs ucu olan benim mememi tutamiyo ucu kısa kaliyo herşeyi tutuyo beni tutamiyo ne yapcaz bilmiyorum bu beni yoruyo sarhoş gibiyim