mihrim_ canım ben en başından beri perinatolojiye gidiyorum çoğul gebeliğe genellikle perinatoloji bölümü bakıyor. Ben de senin gibi düşünüp korktum ama daha detaylı ve işin uzman insanlarından sağlık hizmeti alıyorsun. Daha detaylı öğrenmek için en iyisi, umarım bebişler de problem çıkmaz ama unutma ki çoğul hamilelik olduğu için zaten riskli gruptayız sen iyi olmaya çalış