Uzey Sağlık ocağından ebe aradı beni aşı için geçen hafta kendisine sordum ben kızımda sadece tetanoz vuruldum tek doz şimdi tetanoz difteri boğmaca aşısı varmış yeni mi çıktı dedim evet önemli bir aşı olmanız gerekiyor bebeğinizinde ilk dozu olacak dedi doğum esnasında ve sonrası olan bebek ölümlerinin önüne geçmek için yapılıyor bu aşı demişti