AnayimBenAna_ Bumah yorucuydu vallahi. Kızların kışlık ve mevsimlik kıyafetlerini ayıkladım kaldırdım yazlıkları indirdim sırtım belim tutmuyo şuan 😂
3_bebelianne Bumah ohh masa başı bizde hasta gelsim hasta gitsin masa başı olmak vardı sağlıkçılık için yanıp tutuştuk zamanında🤣😂kötü hallerdeyiz keşke bir an evvel bir hafta geçsede izne çıksam
Selim_Alparslan Bumah Çok şükür bugün güzel geçti , ☘️ Oğluşuma alışveriş yaptım 4 tane bebek örgü yelek,süeter ve 2 patik aldım 😇🌸
Bumah incimikkk haha gitcem de bil bakalım kimi beliyom almış bide arabayı Allahım ya sinir oldum😀 doğurmadın dimi lan
AnayimBenAna_ Bumah yoruldum zaten büyük kız annemde küçüğüde wltime bıraktım yemeği dışarda yedim geldim 😂
SudeNazz9 Hastane cantami hazırladım, evi bir güzel detaylıca temizledim, simdi bir yorgunluk kahvesi içiyorum tv başında, telefon elimde😁