Sybabyss 10-15 dakika arayla devamlı oluyorsa normal sancı ama ara ara gelip gidiyorsa yalancı sancıdır ben 2 sezaryen doğum yapmama rağmen 2. doğumumda 10 dakika arayla sancı çektim sabah başladı öğlen doktora gittim direk doğuma aldılar zaten günüm gelmişti 39’daydım.