Miracle_1 Kimyasal gebelik, döllenmenin olduğu fakat embriyonun rahme tutunamadan kaybedildiği bir durum. hCG hormonu bir süre salgılandı ki testler silik çıktı adet başlangıcı da tutunamadığını gösteriyor zaten. Çoğu kadın gebelik sürecinde bunu yaşıyor ama farkına varmıyor biz erkenden test yaptığımız için farkediyoruz sanırım