ikincibirsans 22+5 haftalık hamileyim sol kalçamla belim arasında bir ağrı oluyor biraz yürüyünce yada ayakta kalınca aynı durumu yaşayan var mı acaba ben ölüyorum bu ağrıdan daha şimdiden böyleyse ilerleyen günlerde ne olur bilmiyorum 😞😞
Nnoname ikincibirsans benimde o haftalarda kalçama bıçak saplanır gibi bir ağrı giriyordu. Doktorum magnezyum hap önerdi bide günde 1 tane maden suyu şimdi olmuyor çok şükür
ikincibirsans Nnoname bende kullanmaya başladım bugün magnezyumu inşallah geçer çok kötüyüm birde işe gidip geliyorum çekilmez bir durum