Şuan 9 haftalık hamileyim ve çok kötü besleniyorum. Normalde sevdiğim her şey inanılmaz rahatsız ediyor, sebze yiyemiyorum, ete de çok dayanamıyorum. Berbat şeyler tüketiyorum, su içemiyorum, devamlı börek, hamur, simit, kek bu tarz şeylerle günlerim geçiyor. Bebeğe zararı olur mu, bulantı dönemini böyle geçiren var mı?