Merhaba kızlar
Korunmayı bıraktığım ilk ay gebe kaldım o boş gebelikle kendiliğinden sonlandı ve düşük yaptım. Doktoruma en azından pıhtılaşma baktırmak istiyorum dedim gerek görmedi
Kendimi toparlayıp tekrar gebelik düşündüm ve bu sefer de 2. Ayda gebe kaldım. Başta her şey yolunda gidiyordu kese yolk saç görüldü güzel bir yere yerleşmişti. Kalp atışını duydum ama 2 hafta gerideydi ve onun da kalbi durdu.
Doktoruma göre hala sağlıksız gebeliktir ondandır diyor. Özele gidiyorum imkanım var araştırmak istiyorum. Bu süreç sonlanınca kesinlikle baktırmam gereken seyler nedir başına böyle bir durum gelip sağlıkla tekrar gebe kalan oldu mu? Bu kadar kolay gebe kalıp böyle kaybetmek artık ağırıma gidiyor.