Seraphenden Masalnuray123 doktorunuzla konuş Mu hiç ben devlete gidiyorum malum girmemle çıkmam bir oluyor bir şey sorulmuyor. Aralarının kısa olması risk teşkil ediyor mu acaba
Masalnuray123 Seraphenden evet tabiki riskli çünkü dikişler tam iyileşmedi ya o yüzden ama çok fazla açıklama yapmıyorlar banada malesef bende dikislerden korkuyorum açılır mı felan yada karnım büyüyünce bı sıkıntı olur mu diye çok merak ediyorum
Seraphenden Masalnuray123 evet ya benim düşünün ki 6 yıl sonra ikinci kızımı alfım kucapıma karnım büyüdükçe dikişlerimde incelme olmuştu
bebekannem Benim Dr bı şey olmaz 2 ay sonra hamile kalabilirsin dedi aldır derlerse aldırma ameliyatı ben yaparım dedi
reyhan03K hayirlisi06 1 normadi 2 beterdi ikiside kız bulantı kusma tiksinme ikisindede oldu bu 3. Allah’ım a şükürler olsun hiç hamile gibi değilim çok rahatım aşırı derecede sadece karnım öne doğru şişti hamile olduğumu oradan anliyorum 😃😃cinsiyetimiz belli degil
hayirlisi06 reyhan03K ayy darısı başıma Benimde iki kız.. Birbirimize dua edelim İnsaAllah hayırlı erkektir evlatlarımız Tabiki hayırlı ve sağlıkla Amin 🙏 Kaç haftalık canım
reyhan03K hayirlisi06 amin canım Rabbim gonlumuzdekini bizlere nasip etsin inşallah 18 haftalık ayın 2sinde detaylı ultrason var o zman öğrenecegim ben
Elanur63_ reyhan03K merhaba kardeşim acaba detaylı ultrason ne kadar sürüyor .3.gebeliğim ilk defa yapcam bir klinikte randevu aldım 20dk sürüyor dedi normal mi acaba
reyhan03K Elanur63_ canım her hastenin vedoktorun bakmasına bağlı banada 20 25 dk sürüyor dediler ayın 2sinde olacağım
Elanur63_ reyhan03K Anladım tşk ederim 16 haziran da giricem inşallah iyi geçer senin de benimde diğer bütün annelerin de tabi bu arada 2000 istediler uygun mu
reyhan03K hayirlisi06 özelse uygun canım ben devlette gireceğim Allah’ım hayırlı sonuclar almamızı nasıp etsin inşallah 🙏🤲
Kamile Elanur63_ çok iyi bence Ankara da 5000 7000 arası istiyorlar devlet hastaneleri çok yoğun sıra almak sıkıntı baya.
ReyHalVe21 Huzurluanne05 al benden de o kadar yada biz unuttuk önce ki gebeliklerimizi sıcak ve burun tıkanıklığı hapşurmalar idrara sık çıkmak 😩
Elanur63_ Kamile aynen bende ilçedeyim zaten buradaki hastanede de hiç yok klinikte aldım hayırlısı olsun inşallah hepimiz için 😊