Kizlar 18 haftada hissetmeye basladim az az suan 21 haftada hala alt gobekte yani vajinanin biraz ustunde hisediyorum ole sık sıkta degil suan yazarken hareket edio ama bole hafif hafif sert degil aksmaa kdr ole 5.6 defa hissediyorum cok degil ve alt karinda bide cansiz bole ufak ufak ikinci gebeligim ama ilkini hic hatirlamiyorum valla :(normalmi bu?